Review: Spiermassa Protocol Mannen

Spiermassa Protocol Mannen draait vooral om zoveel mogelijk spiermassa aankomen met zo weinig mogelijk vet. Dit programma van 12 weken is ook van de bedenkers van mijn Droog trainen Protocol mannen Review & Droog Trainen Protocol Vrouwen Review, maar daar draaide het juist op afvallen.


Inhoudsopgave


Wie zijn Henry en Rinus van Droog Trainen Academie?

Zoals hierboven ook vermeld zitten beide heren ook achter het droog trainen protocol waar de focus ligt op afvallen.

Henry en Rinus zitten achter het bedrijf droog trainen academie

Om niet al te veel in herhaling te vallen, ze hebben sinds 2013 de website droogtrainenacademie.nl en hebben daarna besloten om al hun kennis die ze hebben opgedaan van trainen en cursussen in deze programma’s te gooien.

Daarnaast wil ik ook zeggen dat je echt de tools krijgt om hierna zelfstandig verder te kunnen.

Als je alleen maar zou afvallen dan zou je ook je spiermassa gaan verliezen op den duur. Dat is de reden dat ze dit Spieropbouw Product hebben gemaakt om alle puntjes op de i te zetten op het gebied van Spiermassa.

Op deze foto zie je de bedenkers van de Spiermassa Protocol Mannen
Hun shape zegt genoeg lijkt me.

Wat houd het Spiermassa Protocol voor Mannen precies in?

In de fitness wereld gaat het niet alleen om afvallen, het gaat zeker ook om spiermassa aankomen en dit doe je het beste in een spieropbouw fase.

In de Spiermassa Protocol ga je namelijk in een periode van 12 weken alles leren om maximaal aan te komen in spiermassa met zo weinig mogelijk vet.

Dit doe je gelukkig niet met een streng voedingspatroon, de mannen van Droog Trainen Academie leren je dit door middel van flexibel diëten.

Dit houdt in dat je nog steeds lekkere dingen kan eten maar dat je bewuster met voeding omgaat en dus mooie resultaten kunt behalen.

Hier persoonlijk zit ik 2/3 van het jaar in een spieropbouw fase en 1/3 in een droog trainen fase. Zo kom ik elk jaar een paar kilo’s aan in spiermassa maar blijf ik toch op een bepaald moment even droog.

Uiteraard ga je in deze protocol ook dieper in op de krachttraining en krijg je volledige schema’s die zijn geschreven door Henry en Rinus zelf.



Wanneer begin je met het Spiermassa Protocol?

Ik raad je aan wel enigszins een lager vetpercentage te hebben voordat je begint met dit programma. Want dan maak je gewoon makkelijker spiermassa aan, anders komt er gewoon te snel vet bij en dat wil je juist niet.

Hier bulk en cut ik altijd tussen de 9 en 13%. Maar op de website raden ze om te beginnen rond de 10% voor mannen met ervaring met krachttraining en <20% voor mannen die nieuw zijn met krachttraining.

En het belangrijkste is dat je gemotiveerd bent, het komt je niet aanwaaien. Je zal altijd het maximale moeten geven en dan zal je zeker een gespierder lichaam krijgen.


Wat krijg je precies?

Dit product bevat uit verschillende Excel bestanden en Spiermassa Protocol Mannen pdf’s.

Dit heeft als voorbeeld dat de informatie tijdloos is en dus je hele leven gebruikt kan worden. Uiteindelijk kan jij je eigen voedingspatroon maken die specifiek op jou toepasbaar is. Dit geld ook voor trainingsschema’s.

Je gaat in stappen door het programma, dit doe je op elk gebied zodat je rustig alles kan leren en toch maximaal resultaat kan behalen. Ook de krachttraining schema’s zullen nu en dan wijzigen zodat je spieren maximaal geprikkeld blijven worden.


Theorie Boek (e-book)

Je gaat in deze Protocol alles leren wat erbij komt kijken als jij in een spiermassa fase zit.

Henry en Rinus gaan hun kennis delen over training, voeding en supplementen met je delen. Allemaal om ervoor te zorgen je de fase van spieropbouw kan maximaliseren.

Wat ik ook als erg goed heb ervaren is dat ze er ook dieper op ingaan op mensen die moeite hebben met aankomen, de zogeheten hardgainers.

Hieronder een klein voorbeeld van de Spiermassa Protocol Mannen pdf

Hier zie je de inhoudsopgave van de theorie van het Spiermassa Protocol Mannen
Inhoudsopgave theorie Spiermassa Protocol

Praktijk Plan (e-book)

Spiermassa komt helaas niet vanzelf dus je zult er zeker hard voor moeten werken.

In dit Praktijk Plan ga jij stap voor stap leren hoe je moet trainen, eten en hoe je de progressie moet meten.

Ook gaan ze je leren om eventueel aanpassingen te maken zodat je maximaal resultaat kan blijven boeken.

Hier vind ik de fase van “bulken” heerlijk! Lekker veel energie en al je oefeningen kun je steeds verhogen. Daarnaast heb je ook veel energie

Hier zie je het praktijkboek van het Spiermassa Protocol Mannen
Spiermassa Protocol Praktijk

Trainingsschema’s (PDF)

Uiteraard komt die extra spiermassa vooral door zwaar krachttraining te doen en het eten in een overschot aan calorieën.

Je krijgt voor 12 weken schema’s waaruit je verschillende keuzes hebt.

Kies je bijvoorbeeld voor 3,4 of 5 dagen per week trainen. Het is allemaal mogelijk! Meer trainen betekend namelijk niet automatisch dat je ook meer spiermassa zal aanmaken.

Meer trainen betekend overigens wel dat je meer mag eten. Dus kies je bijvoorbeeld voor de 3 dagen dan zullen je calorieën een stukje lager zijn dan het 5 dagen schema.

De spiermassa trainingsschema’s geven duidelijk de oefeningen, sets en rusttijden weer en zijn gebaseerd op progressieve opbouw.

Dit betekent dat je in fases steeds sterker zult worden.


Wat voor extra’s krijg je bij de Spiermassa Protocol Mannen?

Droogtrainenacademie geeft je een paar leuke extra’s die het nog meer de moeite waard maken om dit programma te gaan doen.

De volgende extra’s zitten erbij:


Macrocalculator (Excel)

Je krijgt toegang tot een Excel Macrocalculator, dit is een sheet die je voor altijd kunt gebruiken en daarin worden je macro’s altijd aangepast als je gewicht anders wordt.

Dit betekent dat als je klaar bent met dit schema en je gaat daarna een periode droog trainen om daarna weer spiermassa op te bouwen.

Dan vul je gemakkelijk je nieuwe gewicht in en dan krijg je weer de nieuwe macro’s waar je dan weer maximaal spiermassa mee kan opbouwen.

Hier zie je een bonus van de Spiermassa Protocol Mannen
Voorbeeld Macrocalculator

Objectief Progressie meten

Zonder progressie kan het zijn dat je de motivatie verliest, daarom hebben ze als extra een handige e-book gemaild waarin precies staat hoe je het meest nauwkeurig progressie kan meten.

Hier heb ik heel vaak het gevoel gehad geen progressie te hebben gemaakt totdat ik 2 maanden terugkeek en zag dat ik bij heel veel oefeningen veel zwaarder was gaan trainen, dit geeft een enorme boost!


Optie: Besloten DTP Facebook groep

Waar de droog trainen protocol mannen en droog trainen protocol vrouwen € 67,00 kost, kost dit programma maar € 47,00

Dat is de reden dat Henry en Rinus besloten hebben om de facebook groep er als optie bij te doen als je dit programma gaat beginnen. Je krijgt dan een aanbieding om in deze groep te komen.

Dit is een besloten groep waar inmiddels meer dan 900 gemotiveerde dtp-ers dagelijks alles met elkaar delen.

Ook kan je in deze groep al je vragen stellen aan de coaches, en de overige groepsleden.

Dus je krijgt wel een groot stuk kennis erbij als je dat besluit te doen, je kan het uiteraard ook zonder doen of bijvoorbeeld na 4 weken.


Wat zijn de Spiermassa Protocol Mannen ervaringen?

Ik heb helaas geen ervaringen gevonden, dat heeft er ook mee te maken dat deze ervaringen minder goed verkopen.

Je komt namelijk wat vet aan en vaak zie je niet veel verschil op de foto’s.

Daarnaast heb ik ook geen negatieve ervaringen gevonden. Hieronder een eigen voorbeeld van 3 maanden spiermassa en +2.3 kg.

bulken Januari 88,9 2020
bulken februari 90,2 2020
bulken maart 91,3 2020

Wat betaal je voor dit programma?

Het Spiermassa Protocol Mannen heb je al voor een prijs van € 47,00. Daar heb je een zeer compleet programma voor dat er ook voor zorgt dat je na die 12 weken zelfstandig verder kunt.

Een prijs is en blijft persoonlijk, alleen jij kunt bepalen of je het dit waard vindt om in jezelf te investeren.


Spiermassa Protocol Mannen ervaring en conclusie

Mocht je mijn andere reviews al hebben gelezen van de mannen van Droog Trainen Academie dan heb je vast al gezien dat ik erg te spreken ben over Henry en Rinus.

Ze bieden echt zeer complete programma’s aan en zijn er echt op gericht om je een blijven transformatie te bezorgen of zoals ze zelf zeggen: We geven je dus geen vis, maar een hengel om mee te vissen

Dit betekent dat jij echt zelfstandig verder kan na die 12 weken en dat zie je niet veel met dit soort producten, die willen je graag houden zodat je altijd blijft betalen.

Ik raad je echt aan op periodes aan spiermassa opbouwen te doen en dit af te wisselen met droog trainen, zo heb je altijd maximaal resultaat en zul je dus geleidelijk zwaar worden zonder al te veel vet.

Wacht dus niet langer en neem net als ik de stap om elke jaar een paar kilo zwaarder te worden!


Ga je stappen ondernemen om in jezelf te investeren? Neem dan een kijkje bij mijn Afslank en betere welzijn reviews

Of laat je motiveren door mijn Fitness Blogs


Ik hoop je met mijn Spiermassa Protocol Mannen review antwoord te hebben gegeven op de volgende vragen, mocht je nog meer vragen hebben stel ze dan hieronder.

  • Wie zijn Henry en Rinus?
  • Is het Droog Trainen Protocol betrouwbaar?
  • Wat is het Spiermassa Protocol Mannen?
  • Wat zijn de Spiermassa Protocol Ervaringen?
  • Hoeveel kost het Spiermassa Protocol?
  • Wat zijn mijn Spiermassa Protocol ervaringen
Print Friendly, PDF & Email
Volg Marc

MarcHealthy

Marc, een man die zelf een enorme transformatie heeft ondergaan en sinds enkele jaren een enorme passie heeft voor sporten en een gezonde leefstijl. Op deze blog wil ik je motiveren en informeren over voeding, fitness en supplementen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *